Wereld 43
Wereld 45
Wereld 46
Wereld 47
Wereld 49
Wereld 50
Wereld 51
Wereld 52
Wereld 53
Classic
Casual
Casual 2
Casual 3
Casual 4

Wereldinstellingen Wereld 53

» Gastingang » Statistieken

Instellingen
Speelsnelheid 1
Eenhedensnelheid 1
Gebouwen afbreken Actief
Moraal Actief (op tijd gebaseerd)
Boerderijlimietregel Inactief
Basisverdediging 20
Milliseconden Actief
Minimumtroepenregel 1% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem Vereenvoudigde ontwikkeling
Kerk inactief
Prestaties Actief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief (maximaal 1500 punten)
Bonusdorpen Verbeterde bonusdorpen
Tijd om aanval te annuleren 10 Minuten
Tijd om de handelaren te annuleren 5 Minuten
Nachtbonus actief van 0:00 tot 8:00 uur
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 4 Dagen
max. verhouding aanvallers : verdedigers 3 : 1 tijdens de eerste 15 dagen
Vlaggen Geactiveerd
Eenheden
Boogschutters Actief
Verkennerssysteem Verkenner kan eenheden, gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen
Ridder Actief, vaardigheden kunnen geleerd worden.
Burgerwacht Geactiveerd
Edelman
Stijgende prijzen edelmannen: Goudmunten
Maximale loopafstand edelmannen 77 Velden
Daling van de toestemming door de edelman 20-35
Stijging van de toestemming per uur 1
Configuratie
Ledenlimiet per stam 30
Ranglijst van verslagen tegenstanders Actief, volgens punten
Vakantievervanging Actief
Beperkte vakantievervanging voor permanente vakantievervangingen Actief, vanaf meer dan 30 dagen vakantievervanging in de afgelopen 60 dagen.
Vrije handel actief, tijdelijke beperking gebaseerd op de start van de individuele speler
Windrichting kiezen Actief
Overwinningsvoorwaarden Na 180 dagen moet een stam minimaal 70% van de spelersdorpen bezitten voor 14 dagen
Startdatum 2016-11-30
Versie 32014 8.69

Eenhedenoverzicht


Eenheid Aanvalssterkte Verdediging algemeen Verdediging cavalerie Verdediging boogschutters Snelheid Buit
Speervechter 503010 1 10 15 45 20 18 25
Zwaardvechter 303070 1 25 50 15 40 22 15
Bijlstrijder 603040 1 40 10 5 10 18 10
Boogschutter 1003060 1 15 50 40 5 18 10
Verkenner 505020 2 0 2 1 2 9 0
Lichte cavalerie 125100250 4 130 30 40 30 10 80
Bereden boogschutter 250100150 5 120 40 30 50 10 50
Zware cavalerie 200150600 6 150 200 80 180 11 50
Ram 300200200 5 2 20 50 20 30 0
Katapult 320400100 8 100 100 50 100 30 0
Ridder 202040 10 150 250 400 150 10 100
Edelman 400005000050000 100 30 100 50 100 35 0
Burgerwacht 000 0 - 15 45 25 - -

SymboolBetekenis Verklaring
Aanvalssterkte De aanvalssterkte bepaalt hoe sterk een eenheid tijdens een aanval vecht.
Verdediging algemeen de algemene verdediging bepaalt hoe goed een eenheid zich kan verdedigen tegen infanterie eenheden.
Verdediging cavalerie De cavalerieverdediging is de verdedigingskracht die eenheden tegenover cavalerie-eenheden hebben
Verdediging boogschutters De boogschuttersverdediging bepaalt de verdedigingskracht van de eenheden tegenover aanvallende boogschutters
Snelheid De snelheid staat voor het aantal minuten dat een eenheid nodig heeft om een veld op de kaart te overlopen.
Buit De buitwaarde bepaalt hoeveel grondstoffen een eenheid kan dragen.

© 2003 - 2017 InnoGames GmbH · Impressum · Gegevensbescherming · AGV · RSS